waar zit ik? - Reisverslag uit Heverlee, België van Anne Schrooten - WaarBenJij.nu waar zit ik? - Reisverslag uit Heverlee, België van Anne Schrooten - WaarBenJij.nu

waar zit ik?

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anne

05 Juni 2007 | België, Heverlee

Hela allemaal,

Ik wil jullie melden dat jullie via deze site mijn reis in juli en aug naar Zuid-Amerika kunnen volgen. Het zal nog een beetje prutsen zijn voor ik ermee weg ben, maar ik ga proberen er regelmatig berichten en/of foto's op te plaatsen.
Voel jullie dus zeker vrij om terug te reageren!

Groetjes!!

• 05 Juni 2007 - 18:51

Stijn:

ik zal de eerste zijn die hier reageert. Veel plezier daar in Zuid-Amerika. Ik kan u ervan verzekeren, ge gaat ervan genieten want het is schoon daar zenne. ik kijk al uit naar de fotokes.

groetjes
    stijn

• 05 Juni 2007 - 18:51

Lonne:

Zus, das een goed idee! Zo kunnen we toch nog een beetje in contact blijven tijdens die maand dat je weg bent!!
    ik zal de site zeker regelmatig komen bezoeken
    xxxx

• 05 Juni 2007 - 18:55

Sophie:

Hela reispartner!
    Wat een leuk idee!
    Khoop alvast dat we een superleuke reis gaan maken maar daar twijfel ik niet aan; met jou wordt het zeker een geslaagde reis! nu nog de weken aftellen want het is snel zover. En dan 7 weken avontuur!
    liefs
    sophie

• 05 Juni 2007 - 19:40

Lieve Vanderwaeren:

misschien leuk voor een oudere puber om zulke reis mee te maken.
    mijn ervaring; blijf toch met uw 2 voeten op de grond staan.

tot september
    lieve

• 06 Juni 2007 - 06:32

Ellen F:

Hey meid,

Geniet van je reis, het zal zeker en vast de moeite zijn, leuk dat we af en toe iets van je gaan horen.
    Nog veel voorbereidingsplezier en tot gauw,
    Groetjes ellen

• 06 Juni 2007 - 08:04

Mieke:

hey anne!
    Een reis naar zuid-amerika, heerlijk! Gaat ge ook in brazilie langs? Dan heb ik nog wel wat tips van toffe plaatsen om te bezoeken. Ik ben nu al benieuwd naar de verhalen en de foto's.
    groetjes!

• 06 Juni 2007 - 08:23

Leen Vanderwaeren:

Goed, Anne, zorg dan maar dat ge de kans krijgt om ook iets op de site te zetten. Ge zult er stom van staan hoe de tijd vliegt.

• 06 Juni 2007 - 10:37

Heleen:

super idee anne dan weet ik toch wat mijn lieve collega's daar allemaal uitspoken... ik zal een trouwe lezer worden aangezien ik mij toch niet veel kan verplaatsen deze zomer. Een beetje op afstand meereizen lijkt me een leuk idee.
    tot morgen optschooltje

• 06 Juni 2007 - 16:47

Sarah:

Dag zus,

dat vind ik een heel goed idee van u. Ik was al van plan om te zeggen dat ge af en toe een mailtje moest sturen. Maar dat is niet meer nodig nu :)

• 06 Juni 2007 - 21:18

Stien:

Hey Anne,

Ben er zeker van dat je er iets leuks van zult maken (zowel van de reis als van deze site). Probeer je ook af en toe eens een fotootje te plaatsen? Ben benieuwd naar jullie avonturen daar... Veel plezier!

Groetjes,

Stien

• 07 Juni 2007 - 13:01

Maffie:

Bij deze...superveel plezier Anne & SoPHie....de 2 collega juffrouwen die in t Zuid-Amerikaanse binneland het vrolijke woord gaan verkondigen, daar gaan ze toch niet goed van zijn!!!

Enorm veel plezier alleszins, ik volg alles op de voet!!!!

Toedels -x-

• 09 Juni 2007 - 13:13

Liza:

eey anneke,
    leuk idee van dees site. Heb maar heel veel plezier daar en luister maa goed veel naa die leuke muziek daar:) haha

Xxxx

• 10 Juni 2007 - 12:30

Anneleen:

Hey Anne,
    Super goed initiatief, dan kunnen we jullie escapades van hieruit volgen!! Als ik u niet meer zie voor de reis...geniet er super hard van en ik zal met plezier (en een tikkeltje gezonde jaloezie) jullie reisbelevenissen volgen!
    Gedraag u met de zuid amerikaanse mannen en maak er een reis van om nooit te vergeten.

Grtjs
    Anneleen

• 10 Juni 2007 - 15:10

Eric (paps):

Alvast voor de komende weken nog een intense voorbereiding toegewenst.

ps: ben op jullie 2 haast een tikkeltje jaloers, maar toch, heel veel succes toegewenst (en hou het veilig).

• 11 Juni 2007 - 17:52

Jan:

sterk plan anne,
    ik zal zo zeker blijven volgen ;-)
    doe het goed
    xj

• 24 Juni 2007 - 06:01

Bert:

tof idee voor een toffe reis en een tof verslag.
    maar misschien moet ge al beginnen met het plaatsen van een foto van voor ge vertrekt, en op het eind van de reis een al ge terug komt...
    veel plezier op deze ontdekkingsreis !

• 25 Juni 2007 - 14:53

Vake:

Goede reis. En blijf met uw twee voeten op de grond, dixit lieve

• 25 Juni 2007 - 19:51

Lies:

Hey Anne (en Sophie),
    Nu jullie examens (zo goed als) verbeterd zijn begint het pas echt in te korten e!!! 't Amusement alleszins daar en laat hier af en toe eens een fotootje achter!
    Veel succes! -XX-

• 28 Juni 2007 - 06:37

Ellen F:

Het is bijna zover!!! Nog een paar dagen...
    Veel pakplezier en niks vergeten hé.
    Maak er een onvergetelijke vakantie van en wees voorzichtig.
    Groetjes!!!

• 28 Juni 2007 - 07:00

Gert:

Hey Anne en Sophie,

Geniet er van de komende twee maanden en zet zeker af en toe een fototje online. Zo vergete we niet hoe jullie er uit zien.
    Succes en veel plezier!!!

xx

• 30 Juni 2007 - 09:18

Ilse Van Ermengem:

Anne en Sophie,

Met zoveel mensen die jullie op de voet volgen. Het zal wennen zijn om terug "alleen" thuis te zijn.
    Maak er een keineige trip van!

• 30 Juni 2007 - 14:06

Liesbeth:

Als collega informatica, ben ik ongelooflijk fier op jullie (en de site). Amuseer jullie ginder !!!! Goede reis.

• 30 Juni 2007 - 16:36

Marleen:

Dag Anne en Sophie,
    Heel leuk idee, deze site. Ik zal regelmatig eens kijken hoe jullie het daar stellen!
    Anne, hoever staat het met het inpakken? Vergeet zeker je zonnecrème niet!!
    Ik wens jullie een heel leuke en onvergetelijke reis!!
    groetjes
    Marleen