Op naar de jungle - Reisverslag uit Santa Cruz, Bolivia van Anne Schrooten - WaarBenJij.nu Op naar de jungle - Reisverslag uit Santa Cruz, Bolivia van Anne Schrooten - WaarBenJij.nu

Op naar de jungle

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anne

04 Augustus 2007 | Bolivia, Santa Cruz

Even een kort berichtje!
Intussen zijn we weer weg uit Sucre, een zalige stad waar ik zeker nog eens terug naartoe wil. We hebben er nog een trekking gedaan van 3 dagen. Dat gevoel van zwaar afzien en tegelijk zo'n prachtig uitzicht, echt genieten is dat!

Nu zijn we uit de bergen en meer naar (nog) warmere oorden. Morgen vertrekken we naar de jungle voor 2 dagen. Hopelijk blijven we gespaard van vieze muggen en ader ongedierte. Dat is ons enige zorg.

De reis blijft schitterend verlopen. Helaas kort het ook al serieus in. Ik besef precies niet heel goed dat we nog maar 2 weken te gaan hebben. Nu dus nog volop genieten van de tijd die ons rest.

Heel veel groetjes!

• 05 Augustus 2007 - 05:35

Ben:

de plantjes zijn tiptop al moet ik nu beginnen meer gaan omdat de zon hier eindelijk zomers aan doet. Deze middag komen lies en fre eten en dan haptje taptje! Kwestie van jou ook eens een beetje jaloers te maken ipv omgekeerd

• 05 Augustus 2007 - 11:23

Lonne:

hey zusje,
    het lijkt ernaar dat jullie het enorm naar jullie zin hebben daar en nog niet echt weg willen.
    maar komt toch maar rap terug want ik begin je toch wel een beetje te missen hier hoor:)
    Hier thuis gaat alles, na de vakantie in zwitserland, terug zijn gewone gangetje..
    Vanaf volgende week beginnen de balletlessen terug(3 keer per week), kben mijn solo al een keer op het grote podium moeten gaan doen, keispannend:)
    met de band is ook alles goed, we oefenen niet zo veel want er is altijd wel iemand weg!:)
    kga nu wat buiten lezen in mijn frans boek, lekker in het zonneke:) want morgen gaat het terug regenen als we thieu moeten geloven:)
    groetjes, Lonne

• 06 Augustus 2007 - 13:49

Pieter:

Dag Anne en Sophie

Leuk dat het jullie nog steeds goed gaat en dat jullie een geweldige reis beleven. Aan de foto's te zien zijn jullie nog altijd even gezond en vrolijk! Ik kijk al uit naar de verhalen erbij. Ik heb ondertussen ook mijn reis(je) achter de rug: ben een trektocht gaan maken in de Franse Alpen (in de écrins, misschien ken je die streek wel Anne?)en daarna nog een ommetje gemaakt naar Oostenrijk. Zeer de moeite hoor.
    Geniet nog van de twee weken die jullie daar resten en tot eind augustus!
    Groetjes
    Pieter

• 10 Augustus 2007 - 06:14

Lies:

Hey anne,
    liever daar dan hier, kutweer hier niet te doen, en jij maar genieten in de warme oorden...
    Ik ben in volle verwachting om de verdere ontwikkelingen van jou te horen maja geen nieuws is goed nieuws zeker?

• 10 Augustus 2007 - 08:58

Annelies:

Dag Anne en Sophie,
    Ben zelf net terug van vakantie (iets minder ver dan jullie maar afin, ook schoon zenne, rotsen en al). Lees nu pas jullie berichten.. Klinkt super! Geniet er nog heel erg hard van!
    Groetjes,
    A'liesx