Honduras - Reisverslag uit Tegucigalpa, Honduras van Anne Schrooten - WaarBenJij.nu Honduras - Reisverslag uit Tegucigalpa, Honduras van Anne Schrooten - WaarBenJij.nu

Honduras

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anne

02 Augustus 2009 | Honduras, Tegucigalpa

Hela,

Hier ben ik weer eventjes> Net 3 dagen Honduras achter de rug, echt ook een prachtig land. Niets te merken van een staatsgree. 2 nachten in de ViaVia, het voelt een beetje als thuis komen. Paardrijden op de koffieplantage was leuk maar amai mijn gat..., de mayaruines met ongelooflijk mooie beeldhouwwerken, lekker eten, heel interessante uitleg van Geert van de Via over Honduras en de politieke, econ en sociale achtergrond, doet je nadenken als je positie als toerist. Copan wil ik zeker nog eens bezoeken.

Voor we Honduras binnen zijn gekomen, hebben we een chillmoment gehad in Livingston. Deze stad ligt aan de Caribische kust en heeft veel afro invloeden, de Garifunabevolking bepaalt het sfeertje daar. Prachtig strand bezocht, zoals in de boekskes! Genieten dus!!

Binnen een uurtje vertrekken we terug naar Antigua voor de laatste 2 dagen van onze reis. De Pacayavulkaan wacht ons daar nog op. Ik kijk er erg naar uit om die lavamassa te zien vloeien uit de krater.

Veel veel groetjes en tot snel!!

Anne

• 03 Augustus 2009 - 08:40

Maffie:

zorg maar dat die lavamasse jullie niet in mooie stenen beelden omtovert, anders krijgen de Paaseilanden binnenkort concurrentie....:)

Mucha diversión durante sus últimos dos días y espero con interés escuchar sus historias en Dendermonde el sabato!!!!

Hasta Pronto!!!

• 03 Augustus 2009 - 19:55

Suus:

Oei, zoiets moois in t Spaans achterlaten gaat mij precies toch niet lukken... maar wil je nog wel heeeeel erg veel plezier wensen de laatste dagen! Geniet volop!

Je verhalen zijn weer super goed geschreven & dit geeft mij alweer reiskriebels tot in mn tenen! Zie erna uit om de verhalen zaterdag van jezelf te horen. Tot dan!
    Knuf Suus

• 04 Augustus 2009 - 07:44

Mama Leen:

Het ziet er naar uit dat alles goed gaat. Je telefoontjes naar mij lijken niet echt goed te lukken. We zien elkaar binnenkort.
    Moeder, het vrouwtje, zal wel een beetje langer moeten wachten op verhalen dan de vriendjes.... het noodlot van een moeder....
    kus, mama

• 05 Augustus 2009 - 11:09

Tom Tien Sien Imme:

HOI Meid,
    Geniet er nog van daar.de tijd vliegt dus laat je gaan. Wij zijn al terug van Spanje.Ons bomma was echt weer de flinkste van allemaal!! Ze was super, de kids waren flink, zon lekker eten van Tommeke WAT NOG MEER....Nog een heel goede reis en tot in den Belgiek ergens weer.
    Groetjes de fam Frenssen