Klaar voor de eerste trekking - Reisverslag uit El Chaltén, Argentinië van Anne Schrooten - WaarBenJij.nu Klaar voor de eerste trekking - Reisverslag uit El Chaltén, Argentinië van Anne Schrooten - WaarBenJij.nu

Klaar voor de eerste trekking

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anne

13 December 2009 | Argentinië, El Chaltén

Hier zijn we weer! Intussen zijn we aangekomen in El Chaltén, dé uitvalsbasis om de Cerro Torre en Mount Fitz Roy te bewonderen. TIjdens de busrit naar hier hadden direct een prachtig zicht op deze mastadonten. Steile pieken van meer duizend meters hoge rotswanden. En ik maar overal lezen dat ze meer in de wolken liggen dan in het zicht. Ofwel hebben wij gewoon echt geluk, ofwel moet je de boekskes niet geloven. De eerste indrukken zijn overweldigend. Morgen vertrekken we met ons tentje voor 3 nachten het gebied in. Zo kunnen we ze van nog dichter bij zien. Erg hoog moeten we niet stappen, ideaal om een beetje te wennen aan de toch wel zware rugzak. Hopelijk blijven de weergoden ons nog goed gezind, want op dit moment is het precies dat we in een sprookje zitten (de woorden van de paps, en hij heeft gelijk!!)
We trekken dus even de onbewoonde wereld in, tot binnen enkele dagen!!
Anne en papa

• 13 December 2009 - 21:45

Mama - Leen:

Dag kinderen!
    Wat een verrassing om papa te horen aan de telefoon. De verbinding was wel eigenaardig. Ik hoorde mijzelf alles herhalen aan de andere kant.

Op die paar minuten kan je natuurlijk niet veel zeggen.

Ik hoop dat jullie het goed stellen.
    Wij missen jullie wel een beetje.

Van moeke en vake moest ik ook absoluut de groeten overbrengen. Dat is hiermee dan gebeurd.

Veel liefs! Love you!!!

• 13 December 2009 - 22:00

Lonne:

Dag paps en Anne!
    Mama was blij dat ze papa had gehoord aan de telefoon. we hebben nog geprobeerd om Anne te strikken op msn of facebook maar dat is mislukt..
    Klinkt alsof het daar prachtig is! Geniet van de mooie momenten en maak veel foto's eh papa:)
    Thuis en in Leuven gaat alles gewoon zijn gangetje hoewel het soms toch stil is aan tafel zonder jullie.. We denken veel aan jullie! Geniet van jullie trekking!
    Love you!! xx

• 14 December 2009 - 07:32

Ellen F:

Het klinkt allemaal heerlijk!!! Veel plezier en tot gauw!

Groetjes Ellen

• 14 December 2009 - 07:53

Maffie:

Hola Anne y padre!

Todos bien aqui, fantastico!! Gisteren had ik zee van tijd om te lezen in Zuid Amerika rough guide, en heb ondertussen alles gelezen van El chalten, en de zo vele opties tot trekkings en allerhande andere buitensporten....en jij hebt 't geluk dat je der al bent....Zalig! Geniet van de zon, zolang dat ze der is!!!!

Beso!

• 14 December 2009 - 09:18

Lieve:

Joehoe Anne, super zeg! Geniet ervan... lijkt me een heel bijzondere reis... Hou je dan eens een foto-avond, of dag, of weekend :-)?

• 14 December 2009 - 15:06

Collega's SJM:

Dag Eric,

Je vrouw heeft ons vanmiddag een bezoekje gebracht en ons op de hoogte gebracht vabn deze blog. Vandaar dus dat we je hier even opzoeken. Het lijkt ons daar echt prachtig. Geniet van het mooie weer daar en sla vooral de mooie herinneringen goed op. Geniet ervan! Groetjes, Jos, Freek, Liesbeth

• 14 December 2009 - 21:38

Ingrid:

Dag Eric & co

Fijn te lezen dat jullie het zo goed hebben. Ik kijk er al naar uit dat ons meisjes wat groter zijn en we ook weer de wijde wereld kunnen ontdekken... Geniet er nog van en tot binnenkort!
    Groeten, Ingrid

• 14 December 2009 - 22:58

Willy Miermans:

Beste Anne en Eric,
    Schitterend wat jullie doen.
    Leuk dat pa leert van dochter: dan zit de wereld goed.
    Geniet van alles: landschap, weer, sfeer,...
    Wij houden de buurt in de gaten: alles OK.

Veel plezier,
    Vera en Willy