vervolg Peru - Reisverslag uit Arequipa, Peru van Anne Schrooten - WaarBenJij.nu vervolg Peru - Reisverslag uit Arequipa, Peru van Anne Schrooten - WaarBenJij.nu

vervolg Peru

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anne

08 Juli 2007 | Peru, Arequipa

Intussen zijn we aangekomen in de mooi stad Arequipa. Je voelt dat de Inca's dichterbij komen. Echt een heel boeiende cultuur,ik geraak er helemaaldoor gefascineerd! De omgeving is prachtig, midden in de bergen en vulkanen om ons heen. We voelden gisteren zelfs een kleine aardbeving, niemand hier die daarop reageert.
Sophie is al goed ziek geweest, intussen is ze weer bijna helemaal op haar positieven. Ik wacht bang af wanneer het mijn beurt is, hopelijk komt die nooit.
Morgen vertrekken we voor 2 dagen naar de Colca Canyon (ipv 3) op zoek naar condors.

Verder loopt alles gesmeerd!!

Kus, Anne

• 09 Juli 2007 - 06:39

Ellen F:

Het lijkt me geweldig. Verzorg jullie maar want k kan me voorstellen dat daar ziek zijn niet alles is.
    Geniet voor ons een beetje mee en tot het volgende berichtje,

Groetjes Ellen

• 09 Juli 2007 - 08:19

Mieke:

heerlijk, jullie reis. geeft mij ook zin om weer te vertrekken. Ik ben in Brazilië ook serieus ziek geweest, allebei de keren. Deze keer lag het aan het water, dus ik zou zeggen, drink alleen goed gefilterd water of koop water, het bespaart u heel wat ellende.
    Geniet er nog van, zo'n vakantie gaat altijd veel sneller dan ge hoopt.

Liefs Mieke

• 09 Juli 2007 - 09:35

Mama:

Ik ben blij dat jij nog niet ziek geweest bent. Houden zo!!! Vooral als je aan een trekking moet beginnen is dat niet aangewezen.
    Als je in Cabanaconde (de vertrekplaats voor de Colcatrek) terugkomt, vergeet niet van de thee te drinken die op de markt op alle standjes wordt aangeboden. De thee is overzoet, warm, geeft energie en de manier waarop de plaatselijke bevolking dat bereidt is uniek! Papa en ik genieten opnieuw mee!
    Kus,
    mams.

• 09 Juli 2007 - 10:12

Leen:

he anne,
    Klinkt een geweldige reis. ben jaloers.
    ik ben ondertussen je plantjes al eens gaan water geven en alles zag er (nog) goed uit! ;-) ook definitief getekend voor nieuwe job! spannendddd.

veel plezier ginder!

leen

• 09 Juli 2007 - 12:49

Leen D:

hey die anne,

Fijn dat alles tot nu toe al heel goed is meegevallen en dat het nog steeds
    superfascinerend is. Je komt waarschijnlijk soms ogen tekort. Hopelijk wel geen zieken meer zodat jullie er vollebak van kunnen genieten.

Nog veel geniet,

Lonne:

test

• 09 Juli 2007 - 13:28

Lonne:

sorry voor het vorige berichtje, dat was een test omdat ik de vorige keren geen berichtje kon plaatsen!!:-)
    Het is daar precies heel goed en mooi!
    Hier thuis gaat alles zijn gewone gangetje. Liza vertrekt morgen naar Hongarije dus dan zit ik hier 10 dagen alleen, maar tis bijna mijn verjaardag dus dan ga k eens goed feesten met mijn vrienden eh:p!!
    Amuseer jullie nog daar en geniet er van!!
    groetjes, je zusje
    xxxxx

• 09 Juli 2007 - 14:33

Marleen:

Ik vind jullie met de dag flinker! zo'n reis maken!! Jammer dat Sophie zo ziek geweest is! Misschien heeft zij het wel voor jullie twee gekregen en blijf jij gespaard.
    Gaan jullie ook naar Machu Picchu? jullie zullen het misschien al wel gehoord hebben dat dat verkozen is tot één van de 7 nieuwe wereldwonderen? Ik ben al benieuwd naar jullie volgende bericht.
    Succes nog en veilige reis!
    groetjes

• 09 Juli 2007 - 19:45

Tom Tien & Sien:

Hoi,
    Geniet van deze onvergetelijke avonturen en maak je maar geen zorgen over je zus Lonne. Vrijdagvm krijgt ze een nieuw speelkameraadje. Sien zal je zus wel animeren...
    Houjulliegoed!
    En ben ook stiekem beetje jaloers...
    Groetjes Tien

• 09 Juli 2007 - 23:28

Bram:

Goed zo girls! Blijf ervan genieten en verzorg Sophieke maar goed he !

Groetjes

• 10 Juli 2007 - 13:13

An:

Ik volg jullie berichtjes nauwgezet! Leuk om af en toe iets te lezen over jullie avonturen in Zuid-Amerika! Jammer dat we ginder net niet kunnen afspreken maar op deze manier horen we nog wel iets van mekaar!! Heel veel plezier en geniet ervan!!

Groetjes An

• 10 Juli 2007 - 13:29

Catherine:

Hey Anne en Sophie, 't is heel leuk om jullie berichten te lezen en zo jullie tocht te volgen. Een gezonde jaloezie overvalt me een beetje. Amuseer jullie daar nog en geniet ervan!!!

Groetjes Catherine

• 10 Juli 2007 - 20:56

Vake En Moeke:

wij voelen ook d inca's en zouden het allemaal willen meemaken. We hopen de Sofie aan de beerhand is en het vervolg van de reis in de beste verstandhouding en.... gezondheid vedrlopen !

• 11 Juli 2007 - 19:16

Caroline:

Fijn jullie te kunnen volgen! Sophie ook bedankt voor de mail. Ik kan al niet wachten om de volgende episode van jullie avonturen te lezen. Verzorg elkaar goed.
    Heel veel groeten!!

• 18 Juli 2007 - 12:29

Lieve-Bart-Fien:

Hoi.leukvanjullietelezen.wezijnnuinLaPazenvertrekkennaarOruro.hopelijkzienwejullienoginPotosiofSucre.alsjeereengoedlogeeradreskent,wiljehetonsdoormailenaub.dagllieve@hotmail.com.NogeenboeiendereisenniettekoudinSalardeUyuni!!