Aangekomen! - Reisverslag uit Lima, Peru van Anne Schrooten - WaarBenJij.nu Aangekomen! - Reisverslag uit Lima, Peru van Anne Schrooten - WaarBenJij.nu

Aangekomen!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anne

03 Februari 2010 | Peru, Lima

Hoi hoi!
Ik ben net aangekomen in mijn hotelletje in Lima. De vlucht was netjes op tijd, ik kreeg direct een stempeltje in mijn paspoort voor zolang ik wilde, al mijn bagage is aangekomen, de chauffeur van het hotel stond me op te wachten, kortom tot nu toe loopt het gesmeerd.
Toch wel een beetje gek om zo alleen op pad te zijn, zeker wetende dat het wel voor een tijdje gaat zijn. Maar goed, morgen kom ik al aan in Huancayo en daar zal ik wel snel in een sociaal netwerk terecht komen. ALthans, laat ons hopen.

Ik ga nu een doucheke pakken en eens kijken in de Trotter wat ik hier deze namiddag nog kan bezoeken en dan zal ik snel in mijn beddeke liggen vanavond. Morgen al ontbijt om 6u en dan een half uurtje later alweer weg richting busstation.

Trouwe lezertjes, tot later!
Anne X

• 03 Februari 2010 - 14:24

Ellen F:

Hey meid,

dat is al een goed begin hé, een vlotte reis!! Goed begonnen is half gewonnen :-)
    Allez vanaf morgen begint het echt verhaal... Doe het heel goed daarachter en wij duimen dat het morgen supergoed gaat meevallen.
    Groetjes van de frenskes!

• 03 Februari 2010 - 15:12

Gert:

een chauffeur, luxe beestje...

• 03 Februari 2010 - 15:26

Liza:

Dat is leuk om te horen Annetje :)

Amuseer je maar goed!

Kus

• 03 Februari 2010 - 17:44

Sarah:

Hoi Anne,

Ik ben blij dat de reis zo vlot gegaan is.

U kennende zult ge al snel wel wat gezelschap hebben. Ik duim ervoor dat de andere vrijwilligers morgen heel tof blijken te zijn.

Veel plezier daar en geniet nog maar even van het lekker warme Lima, want het zal wel een stukje kouder worden morgen.

• 03 Februari 2010 - 17:51

Lieve:

Dag meid,

gelukkig dat alles vlot is verlopen, dan kan de stress toch al beetje minderen... je zal zien, je gaat het daar vlug gewoon zijn... Nu nog even spannend. Doe het daar goed, geniet ervan en ons niet teveel missen;) die 4 maanden gaan omvliegen!!
    dikke knuffel

• 03 Februari 2010 - 20:32

Sophie:

Amai wat een goede start!
    je slaapt waarschijnlijk niet meer in dat pension met die onvriendelijke vrouw?? ik ben haar naam weer kwijt.
    goeie busreis morgen en een leuke aankomst in huancayo! Heb het nog eens gechecked en Huancayo is wel degelijk de stad waar wij een dagje hebben gezeten. Nu herinner ik het me. Nogal chaotische stad, een beetje 'nieuw' (je weet wat dat betekent in z-amerika...), maar de overblijfselen van de cultuur van de Wari in de omgeving is schitterend!

un beso,

sophie